Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Archicom
Treść opinii: Odwiedziłem salon firmowy sprzedaży. Obsługujący mnie pan w okularach - opiekun Klienta, nie chciał słuchać o moich problemach w nowo zakupionych od dewelopera mieszkania. Wszelkie moje zgłaszane usterki traktował jako "estetyczne". Poprosiłem kierownika ds. gwarancji, który okazał się być bardzo niegrzeczny w stosunku do mnie. Wysoki, pan z brodą, krzyczał, lekceważył mnie, dodatkowo wymyślał normy budowlane, które nie istnieją. Taka sama wizyta przed zakupem mieszkania była diametralnie inna - kawa, pełne zrozumienie, pomoc w rozwiązywaniu problemów, etc. Oceniając wygląd personelu oraz samego salonu, nie można nie wspomnieć o porządku, gustownej etetyce. To jedyne rzeczy zasługujące na pochwały. Wiedza, kompetencje, dobre maniery pracowników to ich pięta achillesowa.