Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Mebadess

Dotycząca firmy: Ama Vita

Treść opinii: Do przychodni udałam się na umówioną miesiąc wcześniej wizytę.W chwili wejścia w przychodni panował duży tłok.Było późne popołudnie.Wszystkie miejsca siedzące w poczekalni zajęte były przez pacjentów,na twarzach których malowała się nie tylko choroba ale i zmęczenie długim wyczekiwaniem na przyjęcie przez lekarza.W celu sprawnej organizacji, jak sądzę wymyślono rejestrację na konkretne, określone godziny.Zgodnie z takim właśnie zwyczajem i porządkiem zapytałam kto jest ostatni i na jaką ma godzinę, bo chciałam wypozycjonować się w kolejce.Jakiś mężczyzna odpowiedział,że on jest ostatni.Gdy zapytałam na jaką ma godzinę odpowiedział,że nie ma określonego konkretnego terminu.Zdezorientowana zapytałam zatem według jakiego porządku ludzie wchodzą bo ja jestem jednak zarejestrowana na konkretną godzinę-16.15.Do rozmowy impulsywnie włączyła się przysłuchująca się naszym rozmowom rejestratorka.Bardzo zdziwiona,że nie znam porządku pracy alergologa powiedziała do mnie dość niegrzecznie ,że dzisiaj przecież poniedziałek,że w poniedziałki od 16 do 17 przyjmowani są tylko pacjenci na odczulanie.Gdy powiedziałam,że nie wiedziałam o tym oraz,że mnie wyznaczono datę konsultacji na dzisiaj i właśnie w owych feralnych dla mnie godzinach rejestratorka lekko arogancko i ironicznie zapytała"kto pani wyznaczył?".Inna rejestratorka- odpowiedziałam.Pani sprawdziła i niezadowolona stwierdziła,że zgadza się.Żeby nie kontynuować sporu i ukrócić gehennę związaną z zamieszaniem zapytałam po prostu rejestratorkę kiedy mam wejść na co ona odpowiedziała :"pani wejdzie, oni wchodzą i wychodzą".Nie dość,że rejestratorka nie próbowała konstruktywnie rozwiązać problemu to jeszcze podając tego typu "'precyzyjną" informację wprawiła mnie swoją postawą w osłupienie połączone ze zdumieniem spowodowane brakiem wyobraźni i zwykłej ludzkiej życzliwości, którą to cechę z pewnością powinni posiadać ludzie zatrudnieni w służbie zdrowia.