Opinia użytkownika: Obserwatorka:-0
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Celem wizyty w sklepie H&M był zakup płaszcza jesiennego.Gdy spacerowałam po centrum,duża uwagę zwróciłam na okno wystawowe tego sklepu.Bardzo estetyczne,przyciągające wzrok klientów.Gdy przekroczyłam "próg" i chwilę rozejrzałam się,przechadzająć między wieszakami z ubraniami,dało zauważyć się duży bałagan.W pobliżu nie było osób,które układałyby towar,bądz pomagały klientom w wyborze i służyli radą.Wszystkie działy wyglądały podobnie.Nie znalazłam płaszcza,ale postanowiłam zakupić kaszkiet męski.Podeszłam do kasy,chwilę musiałam czekać na osobę,która skasowałaby artykuł.Po przyjściu ekspedientki,nie usłyszałam żadnego powitania ani pożegnania.Na sklepie panował bałagan,a pracownicy chyba są,bo muszą.Z pewnością sklep miałby większy popyt,bo jest duży wybór asortymentu oraz konkurencyjne ceny,gdyby zatrudniał więcej osób,które doradzałyby klientom i znały podstawy obsługi klientów.