Opinia użytkownika: Grzegorz_345
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Pewnego dnia postanowiłem skorzystąc z usług firmy Netia, poniewąz chciałem zmienić swojego dostawce internetu. Dotychczas psoaidałem Neostrade TP, ale uważałem, że aobonament za usługę jest zbyt wygórowany. W tym celu zadzwoniłem do konsultanta firmy Netia i po rozmowie zgłosiłem chęć zmiany operatora. Cała procedura miała potrwać kilka dni, niestety okazało się zupełnie inaczej. Telekomunikacja Polska odłączyła mi internet w ciągu 3 dni a firma Netia zgodnie z umową miła go ponownie podłaczyć po maksymalnie 7 dniach dniach roboczych. W dniu planowanego podłączenia otrzymałem informacje o przesunięciu terminu o kolejny tydzień. Pomyślałem, cóz tyle czekałem poczekam jeszcze ten tydzień. Niestety firmą Netia regularnie przesuwała termin podłaczenia usługi. Po 3 tygodniach zadzwoniłem na infolinie na której konsultantka nie potrafiłą mi podać żadnej przyczyny tak długiej procedury. W końcu po dwóch miesiącach ciągłego telefonowania i braku jakiekolwiek konkretnej odpowiedzi, złożyłem wypowiedzenie umowy o swiadczenie usług w Netii. Następnego dnia zadzwoniłem do TP, która podłaczyła mi internet w ciągu 2 dni. Generalnie przez 2 miesiące byłem odłacząny od internetu ponieważ nikt z Netii nie potrafił załatwić mojej sprawy a każda moja rozmowa na infolini uświadczała mnie w przekonaniu, że Netia bynajmniej w moim przypadku okazała się firmą totalnie niekompetentą. Po tej przygodzie zdecydowałe, że już nigdy nie będe korzystał z ich usług a do dzisejszego dnia na samo słowo Netia mam czarne myśli.