Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Zepsuł mi się odkurzacz, a miał już koło 15 - 20 lat, a więc musiałam poszukać "nowszego, lepszego modelu", no i oczywiście w przystępnej cenie oraz znanej, dobrej marki (tu ukłon w stronę Firmy "ZELMER". Sprzęt, który kupuję tej firmy jest moim zdaniem na piątkę - w skali od 1 do 5. Mam już tej firmy: malakser, robot kuchenny, żelazko, mikrofalówkę oraz ten nieszczęsny "staruszek" odkurzacz, a więc interesowały mnie właśnie jedynie odkurzacze tej firmy). Weszłam do tego sklepu rozejrzeć się w tym asortymencie i porównać ceny z cenami w innych sklepach. Sklep czysty, towar poustawiany w/g asortymentu. Personel ubrany w czyste, firmowe fartuszki, bardzo miły i sprawny, dwojący się i trojący się żeby pozyskać nowego klienta, fachowo i z uśmiechem swych potencjalnych nabywców sprzętu RTV lub AGD . Powiedziałam czego szukam i że zależy mi na dobrym i względnie tanim oraz lekkim odkurzaczu firmy "Zelmer". Bardzo sympatyczna Pani podeszła ze mną do punktu gdzie znajdowały się odkurzacze i fachowo zaczęła mi objaśniać dane techniczne tańszych modeli, a następnie na moją prośbę zapisała mi na kartce model odkurzacza który mnie interesował oraz jego cenę przystawiając pieczątkę firmową żebym mogła sobie sama porównać ceny z różnych sklepów. Nie wiem czemu, ale ja już w chwili wychodzenia ze sklepu byłam przekonana, że wrócę właśnie tu w celu dokonania zakupu i tak się właśnie stało. Po odwiedzeniu kilku sklepów w centrum miasta wróciłam kupić odkurzacz, który mnie interesował. Próbowałam uzyskać jakiś rabat, ale niestety personel był nieugięty co do tego modelu, zaproponowano mi jedynie przedłużenie 4-letniej gwarancji firmowej na 5 lat. Dokupiłam jeszcze turbo-szczotkę. Pani, która mnie obsługiwała, sprawdziła jeszcze w mojej obecności działanie odkurzacza i turbo-szczotki, oraz zapakowała wszystko w oryginalne pudło i zakleiła je taśmą. Zapłaciłam kartą, dostałam paragon, gwarancje oraz pozostałe dokumenty. Wyszłam ze sklepu zadowolona nie tylko z zakupu, ale również z jakości obsługi, którą oceniam w skali od -5 do +5 na +4, bo przecież zawsze może być lepiej :)), /mogłam przecież jeszcze oprócz gwarancji uzyskać jakiś rabat, a nie udało mi się :( , dostałam tylko dodatkowy rok gwarancji i gratis w postaci długopisu, którego jednak zapomniałam zabrać ze sklepu :D/. Muszę jeszcze dodać że personel tego sklepu zna i używa takich podstawowych zwrotów, dzień dobry, jak : proszę, dziękuję przepraszam, do widzenia.