Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKS Bydgoszcz
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy obsługi klienta w PKS BYDGOSZCZ na trasach dalekobieżnych (do Kołobrzegu, Warszawy, Białegostoku). Jeśli chodzi o personel, a dokładniej kierowców obsługujących linie, nie mam im nic do zarzucenia. Prawie zawsze ubrani w firmowe stroje z logo firmy (ciemno niebieskie kamizelki i spodnie, do tego błękitna koszula), co na różnych dworcach wyróżnia ich spośród innych kierowców. Dzięki temu ubiorowi uzyskuje się dużo pozytywnych efektów, pozwolę sobie kilka wymienić: pasażer wie kto jest w obsłudze pojazdu w sytuacji kiedy nie można jednoznacznie określić tej osoby, nawet z daleka, na postoju osoba ubrana w firmowe ciuchy jest rozpoznawalna, kolejną ważną sprawą poprzez strój ukazany jest profesjonalizm spółki, która zdaje sobie sprawę z faktu, iż to właśnie poprzez kierowców reprezentowana jest na zewnątrz. Kierowcy są mili, kulturalni. W przypadku wystąpienia opóźnienia na trasie, starają się je nadrobić w miarę obowiązujących przepisów. Malowania pojazdów PKS BYDGOSZCZ są identyczne dla wszystkich pojazdów, ważnym elementem jest fakt, iż każdy z autobusów posiada w widocznym miejscu numer boczny autobusu (z tylu oraz z boku dużymi czarnymi literami). Z racji tego, że numer ten jest większy niż rejestracja, może on być wykorzystany do ewentualnego dochodzenia, który to właśnie autobus np. odjechał przed czasem, uciekł z miejsca wypadku. Standard komfortu pojazdów odbiega od pojazdów konkurencji, zarówno tej prywatnej, jak i innych PKS-ów obecnych na obserwowanych liniach. Spółka jako całość sprawia wrażenie dobrze zarządzanej. Wprowadzane są innowacyjne rozwiązania, takie jak konkursy dla osób wykupujących bilety miesięczne, karty stałego klienta, rozkład jest systematycznie korygowany, strona internetowa jest zrobiona profesjonalnie. Całokształt oceniam na 4, z racji tego, iż zawsze może być lepiej.