Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Moje zakupy w Lidl-u musiały być uprzedzone oczywiście zaparkowaniem samochodu. Przed dyskontem jest duży parking, więc z tym nie było problemu. Przed sklepem czysto, w gablotce gazetka z ofertą. W sklepie też nie ma się do czego przyczepić, jest czysto, towar moim zdaniem rozmieszczony jest dobrze, ceny widoczne. Podoba mi się w tym dyskoncie to ,że jest w nim bardzo dużo miejsca, między regałami bez problemu mieszczą się trzy wózki. Można spokojnie klęknąć przed regałem, czemuś się przyglądnąć bez obawy, że zostanie się najechanym przez jakiegoś klienta. Kiedy zdecydowałem się zakończyć zakupy podjechałem do kasy, była bardzo długa kolejka (około 10 wózków). Kasjerka zadzwoniła po swoją koleżankę, a ta dosłownie biegiem pojawiła się „na” kasie obok, aby pomóc koleżance. Dzięki temu wszystko odbyło się szybko i sprawnie. Pracownica sklepu obsłużyła mnie miło, bardzo kulturalnie oraz z uśmiechem na twarzy.