Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Będąc klientem firmy PZU udałam się do oddziału przy ul.Kościuszki w Łodzi, aby przedłużyć umowę ubezpieczenia samochodu. Po przybyciu do oddziału i pobraniu numerka, odczekaniu około 30 minut zostałam przyjęta w okienku. Przedstawiłam obsługującej mnie Pani w jakim celu przybyłam i zostałam poproszona o podanie numeru rejestracyjnego pojazdu. Ku mojemu zdziwieniu w systemie nie figurowało auto o podanym przeze mnie numerze. Po serii pytań , czy na pewno podałam właściwy numer rejestracyjny, potwierdzeniach, że nie przerejestrowywałam auta, ani nie zmieniałam żadnych danych, pokazaniu przeze mnie dokumentów od auta oraz umowy kupna samochodu, udało się ustalić , że do systemu komputerowego wprowadzono błędne dane. Po stwierdzeniu tego faktu, błędy zostały natychmiast poprawione. Po sprawdzeniu mojej tożsamości i określeniu o które auto chodzi, obsługująca Pani zaproponowała ubezpieczenie w kwocie takiej samej jak w roku ubiegłym. Gdy zaczęłam dopytywać się o zniżki za bezszkodową jazdę, po stwierdzeniu "ach tak", cena ubezpieczenia została obniżona. Po dalszych pytaniach z mojej strony o sposobie zakończenia umowy ubezpieczenia otrzymałam dodatkowy upust. Jednakże, wcześniejsza niestaranność pracownika przy wprowadzaniu moich danych do systemu, a także system obsługi klienta , gdzie to klient musi być doinformowany i dopytywać się , bo inaczej nie skorzysta z przysługujących mu upustów i praw, oraz obojętna postawa obsługującego pracownika, skłoniły mnie do zakończenia współpracy z firmą PZU.