Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Jedną z przyjemniejszych rzeczy jest załatwianie spraw w mBanku. Chciałem przenieść kartę kredytową z innego banku do mBanku i uzyskać nieco więcej informacji na ten temat. Oto wynik obserwacji: - konsultantka przedstawią się z imienia i nazwiska, podaje firmę, którą reprezentuje oraz używa odpowiednich zwrotów grzecznościowych; - jasno i rzetelnie odppowiada na pytania, przez co klient szybko może się zorientować jak przebiega procedura przeniesienia karty, jakie dokumenty są do tego potrzebne oraz jak ma kolejno załatwiać swoją sprawę; - konsultantka pod koniec rozmowy pyta, czy w czymś jeszcze może pomóc i oczywiście używa miłych zwrotów grzecznościowych na pożegnanie. Rozmowa w takim stylu, jak omawiana wyże,j wzbudza zaufanie klienta do banku i jego usług.