Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Pocztowy
Treść opinii: Moje dalsze poszukiwania konta oszczędnościowego zaprowadziły mnie tym razem do Banku Pocztowego. Zaskoczyło mnie tutaj wszystko, ale oczywiście na plus: - uśmiech i serdeczne powitanie pracowników, używanie zwrotów grzecznościowych; - pracownik chętnie pomaga klientowi; - wyczerpująca, pełna i jasna informacja o produktach bankowych, przebiegu procedur, co wskazuje na wykwalifikowaną kadrę obsługującą w tym miejscu; - brak kolejek, szybka obsługa, jasne procedury; - wiele informacji wywieszonych jest na ścianie, co ułatwia klientowi orientacje w produktach i pozwala mu sprecyzować pytania do pracowników banku; - ogólna czystość i porządek w miejscu pracy; - wiedza pracowników i serdeczne przyjęcie zachęcają do skorzystania z produktów tego banku. Jedynym minusem tej placówki jest fakt, że mieści się w Urzędzie Pocztowym nieco z boku. Klient wchodzący do Urzedu musi często pytać pracownika poczty, gdzie można załatwic sprawy związane z Bankiem Pocztowym. Ale obsługa Banku rekompensuje w pełni ten mały minus.