Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Szukanie konta oszczędnościowego to trudna sprawa, ale niekiedy banki zamiast przyciągać, odpychają klientów. Podczas mojej wizyty w tym banku mogłem wysnuć następujące wnioski i obserwacje: - czytość: ocena pozytywna, zadbana sala, porządek na stołach i krzesłach przeznaczonych dla klientów; - brak organizacji pracy: klienci wchodzący do placówki nie wiedzieli do której pracownicy podchodzić. W pewnej chwili jedna wołała tylko osoby z wpłatami, druga obsługiwała klientów z pozostałymi sprawami. Niestety, niektórzy do tej drugiej Pani mogli podchodzić bez kolejki. - stałem drugi w kolejce, czas oczekiwania wyniósł 90 minut! Niestety sprawy nie załatwiłem, ponieważ spieszyłem się do pracy i dłużej czekać nie mogłem. - w czasie stania w kolejce mogłem również zauważyć, że pracownice nie zawsze posiadają fachową i rzetelną wiedzę. - rażącą czynnością było znikanie na zmianę (nawet na ok. 20 minut) pracownic na zapleczu, co powodowało bardzo duże zdenerwowanie wśród klientów. Podsumowując nigdy nie poleciłbym tego banku innym osobom.