Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: MACRIS
Treść opinii: Wnętrze odwiedzonego sklepu obuwniczego nie budziło żadnych zastrzeżeń. Jedynym mankamentem był brak lady (poza stolikiem na zapleczu), jednak prawdopobobnie było to wynikiem braku miejsca i małej powierzchni sklepu. Buty były ładnie poustawiane na półkach, dobrze wyeksponowane. Natomiast jakość obsługi pozostawiała wiele do życzenia. Sprzedawczyni poproszona o pokazanie określonego obuwia do przymierzenia, kazała sama sobie go poszukać na półce (przy czym nie był on w kolorze, o który prosił klient). Podczas prośby o drugiego buta (do pary),sprzedawczyni prowadziła rozmowę przez telefon, co spowodowało zignorowanie prośby i długi czas oczekiwania. Dopiero po tym jak skończyła rozmawiać przez telefon, podała buta klientce. Przez cały czas można też było zaobserować niezadowolenie sprzedawczyni z jakiegoś powodu- tak jak by obsługiwała tam za karę...