Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Tapeta

Dotycząca firmy: UPS

Treść opinii: Otrzymałam przesyłkę kurierską wysłaną przez UPS. Niestety do południa nie ma mnie w domu, więc kurier wysłał sms-a z prośbą o kontakt. Zdziwiło mnie to ponieważ zazwyczaj kurierzy po prostu dzwonią. Okazało się, że po południu nie dojedzie więc umówiliśmy się na odbiór osobisty w sobotę w punkcie UPS. Miał zostawić awizo na podstawie którego mogłam odebrać towar od godziny 9.00. Niestety awiza nie było, a kurier, jak się okazało, nie zna godzin pracy biura obsługi klienta. Gdy udałam się do punktu o godz. 9.15, było mi po drodze ze względu na inne sprawy, Pani obsługująca w sposób bardzo nieuprzejmy i zniecierpliwiony oznajmiła mi, że wydaje się przesyłki od 10.00. Nie ma możliwości wcześniejszego odbioru, bo dzisiaj jest sobota. Brak kompetencji kuriera i nieuprzejmość Pani z BOK była wprost niewiarygodna. Rozumiem, że Firma UPS ma swoje reguły i zasady, ale to nie upoważnia ich do takiego traktowania klienta.