Opinia użytkownika: Barbara_99
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Dnia 6 października udałam się na wizytę do placówki LuxMed mieszczącej się w Łodzi przy ulicy Milionowej 21 na godzinę 15:40. Kiedy weszłam do środka, zostałam poproszona o podanie nazwiska. Poinformowałam, że jestem umówiona na wizytę do lekarza. Podałam swoje nazwisko, Pani odpowiedziała, że niestety, ale nie mam umówionej wizyty. Zdenerwowałam się, ponieważ dokonywałam rezerwacji telefonicznie, a Panie w recepcji poinformowały mnie, że wizyta nie jest zarezerwowana. Poinformowałam, że muszę dzisiaj mieć tą wizytę. Na całe szczęście nie było innych wizyt na tę godzinę i zostałam przyjęta przez Panią doktor. Podczas wizyty Panie z recepcji przyniosły nową kartę, a miałam już wcześniej założoną. W trakcie wizyty zorientowałam się, że Pani doktor jeszcze raz ją wypełnia, zadając mi sporo pytań. W trakcie wizyty u lekarza dowiedziałam się też, że przed wejściem do lekarza, należy udać się do gabinetu w celu zmierzenia ciśnienia, nikt z recepcji mnie o tym nie poinformował. Panie w recepcji powinny przynieść wypełnioną kartę, ponieważ nie była to moja pierwsza wizyta w placówce LuxMedu u tego lekarza, powinny poinformować mnie o konieczności zmierzenia ciśnienia przed wejściem do gabinetu lekarza, niestety też tego nie uczyniły.