Opinia użytkownika: Marta_256
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Przy kołowrotku przy wejściu nie było koszyków, więc zakupy nosiłam w rękach, co było bardzo uciążliwe. Ogólnie na sklepie panował bardzo duży bałagan, chociaż widziałam pracownika który sprzątał podłogi. Był ubrany w pracowniczy strój. Mam duże zastrzeżenia co do porządku na półkach, mianowicie w sektorze z napojami, zgrzewki były porozrywane, a folie po nich leżały swobodnie na półkach. W dziale niespożywczym nieporządek był równie duży. Dla przykładu zauważyłam otwarty karton od czajnika, porozdzierane opakowania czy też porozrzucane i bez cen inne produkty. Jedynym plusem jest to że ceny są stosunkowo niskie, chociaż asortyment i jego wybór nie jest zawsze dobrej jakości. W kolejce przede mną stało 5 osób a mimo tego druga kasa nie została otwarta. Kasjer nie dał mi paragonu, dlatego poprosiłam o to czy mogę go otrzymać. Okazało się, że ten paragon jest, ale leży delikatnie wetknięty pod tackę, gdzie leżało już kilka innych paragonów. Nie usłyszałam również dziękuję, ani do widzenia. Jestem niezadowolona z tej wizyty.