Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Piotr i Paweł
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy gazetki promocyjnej dotyczącej okresu 21-27.10.2009 r. Z założenia, według strony internetowej, sklepy Piotr i Paweł to sklepy takie gdzie klienci "...mogą być pewni szerokiego wyboru wysokiej jakości produktów...". Jestem jednak zawiedziony faktem, iż w gazetce promocyjnej promowane są produkty bardzo słabej jakości. Przykładem tutaj jest Ketchup martki TORTEX, którego producentem jest firma Unilever. Słabą jakość tego produktu opieram na udziale najważniejszego komponentu keczupu, jakim jest koncentrat pomidorowy. W promowanym produkcie jego zawartość wynosi około 40%, podczas gdy dobre jakościowo tego rodzaju produkty zawierają 70% koncentratu pomidorowego. Produkty o 70% udziale koncentratu pomidorowego są dostępne na rynku, u konkurencji, w cenie jeszcze niższej niż ta promocyjna z gazetki. Rozumiem, iż firma Unilever próbuje wejść na rynek ze swoim produktem, jednak uważam, iż osoby komponujące gazetki nie powinny zawierać w nich produktów, które w żaden sposób nie idą w parze z wizją sklepu, który jest przeznaczony dla klasy średniej z dobrym gustem. Podsumowując, szeroki wybór jest, ale czy zawsze dobrej jakości?