Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Wczoraj, postanowiłem odwiedzić jeden ze sklepów sieci Biedronka. Decyzja zapadła dość nieoczekiwanie, gdy okazało się, że brakuje kilku produktów. Kiedy wchodziłem do sklepu, rozległ się dzwonek a w kilka sekund po tym, jak minąłem kołowrotek drugi dzwonek. Za mną wchodzili jeszcze klienci zamierzający zrobić zakupy, a dzwonek ten jak mogę przypuszczać jest sygnałem dla pracowników, że należy zająć miejsce w wolnej kasie, aby przyspieszyć obsługę klientów. Przechodząc pierwszą alejką wziąłem wodę mineralną, a w drugiej owoce i warzywa. Następnie udałem się do alejki z chemią, jednak nie znalazłem tam żadnego interesującego mnie produktu. Kiedy podszedłem do pierwszej kasy byłem 3 w kolejce, a pracownica obsługująca sprawnie kasowała produkty osób stojących przede mną. Cała czynność kasowania i płacenia za towar zajęła ok. 3 minut. Za każdym razem, kiedy mam okazję korzystać z usług tej placówki doceniam jej położenie, kiedy przyjeżdżam samochodem nie mam najmniejszych kłopotów, aby znaleźć miejsce parkingowe, czystość w sklepie a także umiejętne wyeksponowanie towaru. Nie bez znaczenia jest także korzystne z mojego punktu widzenia ułożenie produktów na półkach, mam na myśli porządek i pogrupowanie w kategorie. Mogę sam, bez większego kłopotu znaleźć te rzeczy, które mnie interesują. Jeżeli połączymy to w całość to mamy godny polecenia sklep.