Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Poszłam do Rossmanna odebrać swój wygenerowany kod ze swojego konta na portalu ww.rossnet.pl Od kasy odchodziła jedna klientka (na terenie sklepu nie było raczej klientów), a więc kasjerka od razu mnie obsłużyła. Nie bardzo jej pasował chyba kod na kuponie ale bez jednego słowa sięgnęła po należny mi prezent, który miała pod ladą i podała mi go bez żadnego uśmiechu i kontaktu wzrokowego z klientem, mówiąc jedynie "proszę".Odniosłam wrażenie, że ochroniarz będący na terenie lustrował mnie od stóp do głów, chyba robiąc sobie w swojej głowie mój portret pamięciowy. Takie wrażenia odnoszą i inni klienci tego sklepu odbierający swoje prezenty z portalu www.rossnet.pl. Rossnet.pl ma często dla swoich klubowiczów różne prezenty, często robi konkursy itp. Obojętnie kiedy i w jakich godzinach odbierałam swoje prezenty na ogól zawsze byłam lustrowana dokładnie przez ludzi z ochrony, a jeśli chodzi się po sklepie w celu zrobienia zakupów ochroniarze również dokładnie przyglądają się klientom i "łażą" za klientem jak ogon, jakby każdy z klientów był złodziejem Myślę, że lepiej by było gdyby ta ogromna sieć mająca bardzo dużo placówek na terenie Polski zafundowała sobie monitoring (no nie wiem, a może takowy jest...) - klienci czuli by się w takim sklepie o wiele lepiej i być może częściej robili by w tym sklepie zakupy. Następna uwaga do firmy to mało fachowa i mało sympatyczna obsługa, kasjerki przed rozpoczęciem pracy na swych stanowiskach powinny przejść szkolenie jak obsługiwać klienta, żeby wychodził ze sklepu zadowolony miał ochotę na ponowne zakupy w sklepie. Porównując sklepy Polbity "Drogerie Natura" i i Rossmanna, to w zasadzie nie ma co nawet porównywać, tam obsługa jest fachowa, bardzo miła i sympatyczna i człowiek w sklepie czuje się niemalże jak w domu. Ekspedientki zawsze interesują się klientem i jego potrzebami, no a w Rossmannie to było wyżej. Jedyna tylko różnica na plus dla Rossmanna to tylko to, że bogatszy asortyment, ale moim zdaniem to drogeria powinna być drogerią, a nie sklepem ze wszystkim. Sklep Rossmanna nie można powiedzieć jest czysty zadbany, ceny wyraźne, promocje też wyraźnie oznaczone, koszyki poustawiane zawsze przy wejściu. Stanowiska kasjerek też czyste i schludne, personel w firmowych fartuszkach z plakietkami. Kasjerka, która mnie obsługiwała, zachowywała się jak automat, zupełnie bezpłciowo. Nie wiem czemu ale jak odbieram kiedykolwiek prezent od Rossnetu w tym sklepie, zawsze czuję się jak klient gorszego gatunku, niemal jak żebrak. Moje wrażenia dotyczące mławskiego Rossmanna nie są odosobnione, rozmawiałam i z innymi osobami i potwierdzały moje odczucia, a na różnych forach internetowych czytam o takim zachowaniu personelu i ochrony wielokrotnie. Toteż moja ocena tego sklepu mimo czystości, ładu i porządku, dobrze wyeksponowanego towaru, zawsze czysto i ładnie wyglądających ekspedientek jest negatywna ze względu na jakość obsługi i w skali od -5 do +5, daję temu sklepowi zaledwie ocenę: -3 (bo mogłoby być jeszcze gorzej. Ponadto uważam , że kierownictwo tego sklepu powinno jak najszybciej zorganizować szkolenia swoich pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem i nauczyć personel miłej i fachowej obsługi, żeby przyciągnąć do swoich placówek jak najwięcej klientów, a nie swoim zachowaniem ich odpychać.