Opinia użytkownika: Ewa_90
Dotycząca firmy: DAMART
Treść opinii: Kupiłam na allegro frytkownicę. Cena niezbyt wygórowana, w sam raz przyda sie takie urządzenie synowi do akademika. Ponieważ nie mieszkam zbyt daleko jako forme dostawy wybrałam odbiór osobisty, ponieważ czasami jestem w Sosnowcu i nie widzę potrzeby płacić za przesyłkę 25zł. Nie odbierałam towaru przez koło dwa tygodnie, poinformowałam jednak Sprzedającego, że odbiorę osobiście. W piatek odebrałam towar. Bardzo mi na tym zależało, ponieważ syn przyjeżdża do domu i będzie mógł zaprać niespodzianke w postaci frytkowanicy ze sobą. Odebrałam sprzęt i przyjechałąm do domu. Jeszcze w samochodzie otworzyłam pudełko i zauważyłam, że frytkownica nie posiada wyjmowanego pojemnika na olej. Zostawiłam frytkownicę w samochodzie i natychmiast po przyjściu do domu napisałam maila do Sprzedającego. W sobotę rano Sprzedający odpowiedział na miala przepraszając mnie za niedopatrzenie i poinformował mnie, że w poniedziałak pojemnik zostanie wysłany. Tak naprawdę to nie byłam zadowolona z tego rozwiązania, poniważ syn ma zabrać ze sobą frytkownicę w niedzielę. Chcieliśmy ją przetestować przed wyjazdem. Napisałam do Sprzedającego, poinformowałam o problemie. Sprzedajacy zgodził sie na obniżenie ceny frytkownicy o 20zł, aby pokryć koszty mojego dojazdu do Sprzedającego! Wcześniej Sprzedający zadzwoniła do mnie pytając, jakie rozwiązanie będzie dla mnie najkorzystniejsze. Jestem bardzo zadowolona, obsługa rewelecyjna a Klient jest tutaj najważniejszy! POLECAM!!!