Opinia użytkownika: Magdalena_935
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Na pierwszy plan wysuwa się długa kolejka, ale jakoś trwamy. Obsługa jednej osoby trwa ok. 20-30 minut. Trochę długo, ale jednak ubezpieczenie klienta nowego musi potrwać. Wprowadzenie wszystkich danych i sprawdzenie ich zajmuje najwięcej czasu. Po jakimś czasie podchodzimy do okienka. Pani, która nas obsługiwała była bardzo miła, uprzejma, wytłumaczyła nam wszystkie możliwe sytuacje i dopasowała do nas najlepsze ubezpieczenie. Zaprosiła nas do pokoju, gdzie mogliśmy w spokoju wszystko przemyśleć i zdecydować. Pomogła nam bardzo. Obsłużyła nas bardzo sprawnie i rzetelnie. Do tego aktywnie sprzedała nam usługę "uśmiech dziecka", o której nawet nie wiedzieliśmy. Jesteśmy zadowoleni. Niestety problem pojawił się, podchodząc do okienka kasowego. Stoimy w następnej kolejce. Obsługa kasy mozolna. Są dwa okienka, a w jednym przelicza się kasę, a w drugim obsługuje uczeń, który ze wszystkim miał problemy. Na szczęście jakoś się udało.