Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Avita
Treść opinii: Chciałam podzielić się moimi obserwacjami, które dotyczą sklepu osiedlowego Avita. Dzisiaj zrobiłam podstawowe zakupy spożywcze. Nieoznakowany parking jest za sklepem i dlatego jest pusty. Przed samym sklep jest ciężko zaparkować. W sklepie towar poukładany bardzo intuicyjnie. Jedynie co przeszkadza w zakupach to pudła z dopiero co wykładanego towaru ( w sklepie jest dosyć mało miejsca dla klienta, jak do tego dojdzie osoba wykładająca towar robi się ciasno). Mimo kolejki do stoiska mięsnego klienci są obsługiwani szybko i z uśmiechem. Bez problemu znajduje towar, który potrzebuję. Przy kasie kolejka na 6 osób i posuwa się bardzo wolno do przodu. Gdy to zauważa wolna kasjerka natychmiast otwiera drugą kasę. Teraz kolejka idzie sprawnie. Podchodzę do kasy i jestem szybko obsługiwana. Założyłam, że na zakupy wystarczy mi 50 zł i tyle wzięłam z domu ( do tego miałam w kurtce ok 5zł). Moje zakupy wynoszą 63zł ( ku mojemu zdziwieniu). Mówię do kasjerki, że muszę zrezrygnować z zakupu kilki rzeczy i zaczynam wyciągać z koszyka najmniej potrzebne rzeczy. Kasjerka odpowiada, że nie ma problemu i z uśmiechem mówi, że się tak czasem zdarza. Kasjerka wycofuje po kolei oddany przeze mnie towar, a ja dopytuję ile mam zapłacić. W końcu zostajemy przy kwocie, którą jestem w stanie zapłacić. Cała operacja trwała chwilę, ale kasjerka nie wykazała zdenerwowania czy zniecierpliwienia. Duży plus dla obsługi za takie podejsćie do klienta. Sklep zaopatrzony w stopniu wystarczającym na podstawowe zakupy. Ceny ukształtowane na poziomie średnim w stosunku do rynku.