Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Media Markt

Treść opinii: W dniu 24.10. 2009 roku odbyłam wizytę w sklepie Media Markt mieszcząca się w Galerii Łódzkiej przy ul. Piłsudskiego 15. Gdy weszłam do sklepu sprawdziłam czystość wewnętrzną sklepu. Podłoga była czysta i posprzątana. Na półkach leżały poukładane artykuły. Oświetlenie sklepu było w najlepszym porządku. W sklepie było dużo klientów. Jako klientka szukałam kabla do komputera. Jednakże nie mogłam znaleźć go postanowiłam spytać się pracownika sklepu, aby pomógł mi w rozwiązaniu mojego problemu. Podeszłam do pierwszego pracownika, na którego natknęłam się. Po spytaniu się o kabel do internetu usłyszłama w odpowiedzi, abym udała się do pracownika, który zajmuje się komputerami. Więc poszłąm do działu, w którym znajdowały się komputery. Tam nie było żadnego pracownika, który mógłby mi pomóc. Po odczekaniu minuty postanowiłam sama poszukać kabla, który był mi potrzebny. Po 5 minutach odszukałam potrzebny mi produkt. W ciągu tego czasu pracownik, który miał obsługiwać ten dział nie przyszedł. Następnie poszłam w kierunku kas. Ustawiłam się w najkrótszej kolejce. Nie wszystkie kasy były czynne. Na swoją kolej musiałam czekać ok. 5 minut. W tym czasie sprawdziłam czystość w okolicy kas. Na półkach nie wszystkie produkty były poukładane i na niektórych wieszaczkach brakowało asortymentu. Również do tych produktów brakowało cen. Podłoga przy kasach była czysta. Kiedy przyszła kolej na mnie Pani przy kasie przywitała się ze mną miło i uprzejmie. Również obsługa z jej strony była szybka i sprawna. Rachunek został uregulowany poprawnie. Gdy spytałąm się o reklamacje kupionego produktu kasjerka odpowiedziała mi, że mam na to 7 dni i muszę mieć do tego paragon. Pani przy kasie wydając mi reszte, podała mi również paragon oraz pożegnała się ze mną miło. Kasjerka ubrana była w czerwoną bluzkę i miała na sobie identyfikator, który był zasłonięty.Włosy jej były średnio długie,ale miała spięte je w taki sposób, aby jej nie przeszkadzały. Podczas obsługi kasjerka była miła, uprzejma i przez cały czas usmiechała się. Podsumując moją wizytę sklep posiada duży asortyment w sklepie, jednakże nie podobało mi się to, że nie otrzymałam pomocy ze strony pracownika sklepu. Sklep utrzymany był w jak najlepszym porządku. Natomiast podobało mi się to, że kasjerka obsłużyła mnie w jak najlepszym zainteresowaniem, będąc przy tym miła i uprzejma.