Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Informacja PKP w Łodzi
Treść opinii: Pod moją obserwacją znalazła się też kasa i infoemacja PKP w Łodzi. 1/ Informacja PKP: Wadą jest brak wyraźnego oznaczenia, gdzie znajduje się informacja, co powoduje, że po prostu trzeba jej szukać. Pracownik udzielający informacji jest zadbany - podobnie jak miejsce jego pracy. Pracownik udziela informacji chętnie i jasno, chociaż za bardzo oiera się na własnej wiedzy, a nie zagląda za każdym razem również do rozkładu w komputerze, aby znaleźć dane połączenie. Niestety brakuje także zwrotów grzecznościowych. 2/ Kasa PKP: Niestety dwie rzeczu uderzają od razu kliena, który jest obsługiwany przy kasie - brak zwrotów grzecznosciowych oraz słaby sprzętnagłaśniający, przez klient nie słyszy, co mówi bileterka. Z tego co zauważyłem, wna leży po stronie pracownika, gdyż po prostu nie mówi ona do mikrofonu. Poza tym obsługa ogólnie w porządku: można uzyskać informacje, bileterka poprawnie wystawia bilety, prawidłowo wydaje resztę.