Opinia użytkownika: Joanna_846
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Na początku 2009 roku próbowałam sfinalizować przepisanie numeru telefonu z poprzednich właścicieli zakupionego właśnie mieszkania na siebie. Nie mam siły opisywać wszystkich perturbacji jakie temu towarzyszyły ale wypunktuje swoje obserwacje krótko: 1. obsługa w punkcie obsługi Klienta w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy była dramatycznie niska, niekompetentna - pracownicy nie potrafili odpowiedzieć na moje pytanie, nie znali procedury dot. przepisania numeru telefonu, byli bezradni. 2. Pierwszy kontakt z Błękitna Linią TP rozczarował mnie - pracownik, który udzielał mi informacji jak się później okazało wprowadził mnie w błąd, przez co straciłam mnóstwo czasu krążąc w Bydgoszczy między punktami obsługi klienta. 3. Po dwóch tygodniach "załatwiania" sprawy w końcu trafiłam na kompetentną osobę na infolinii TP, która pokierowała mną mówiąc co należy zrobić aby nr przepisać. 4. Niestety na sam koniec pozostało złe wrażenie, ponieważ kiedy udałam się do wskazanego przez telekonsultantkę punktu obsługi, to ja musiałam instruować pracownika co powinien w tej sytuacji zrobić i jakie dokumenty powinien ode mnie przyjąć. Reasumując - obsługa klienta przez pracowników TP SA pozostawia wiele do życzenia.