Opinia użytkownika: Tapeta
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Rano, przed wyjazdem do pracy, postanowiłam zatankować paliwo na stacji BP. Zazwyczaj rozliczam się bezgotówkowo, a więc nie mam dużej gotówki przy sobie. Podczas płatności kartą płatniczą okazało się, ze terminal odrzuca płatność kartą. Pani obsługująca mnie w kasie próbowała cierpliwie kilka razy dwoma moimi kartami. Wpadłam w panikę, bo nie miałam przy sobie gotówki, a spieszyłam się do pracy. Ponadto było mi wstyd, bo terminal sugerował brak środków na koncie. Pani poradziła abym skorzystała z bankomatu znajdującego się na końcu sklepu. Niestety bankomat również odmówił wypłaty. Byłam zdenerwowana i wystraszona całą ta sytuacja. Ale Pani zachowała się profesjonalnie i bez zbędnych emocji i insynuacji, poinformowała mnie o procedurze. Wypisała dokument na podstawie mojego dowodu osobistego, obligujący mnie do wpłaty gotówki w punkcie BP we właściwym terminie. Po podpisaniu dwóch egzemplarzy mogłam pojechać do pracy. W ciągu dnia okazało się, że rano był zablokowany dostęp do kont przez mój bank z powodu przerwy technicznej. Jeszcze tego samego dnia udałam się z gotówką na stację BP, aby uregulować płatność. Pani przyjęła gotówkę i wydała paragon, jednak nie dawało mi spokoju, ze zabrała moje poranne oświadczenie o zobowiązaniu do wpłaty i poddaniu się egzekucji prawnej w razie jej braku. Poprosiłam, aby wydała mi mój dokument z notatką o uregulowaniu należności. Pani obsługująca (inna niż rano) nie wiedziała co powinno się w takiej sytuacji zrobić, ale wyszła na zaplecze zapytać koleżankę. Gdy wróciła, poinformowała mnie że nie ma problemu i wydała dokument. W tak trudnej dla klienta sytuacji obsługa stacji zachowała się profesjonalnie i zgodnie z procedurami. Nawet gdy nie mieli odpowiedniej wiedzy, zasięgnęli języka u kolegów.