Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Będzie to bardzo wnikliwa obserwacja okiem "bankowca" z konkurencji Podczas moich dzisiejszych poszukiwaniach nowego banku, udałem się do placówki Getin Banku w Bolesławcu. Już na samym początku doradca bankowy wstał, przywitał się i zaprosił do siebie. Ubiór konsultanta nie budził zastrzeżeń a identyfikator zawierał Imię Nazwisko oraz funkcję. Miejsce pracy charakteryzowało się porządkiem i nie stwierdziłem nic co budzi zastrzeżenia - czasami spotykałem się z sytuacją, gdzie przy konsultancie są też napoje, lub widoczne dokumenty innych Klientów. Podczas rozmowy, doradca wyraźnie dał do zrozumienia, że jest profesjonalistą. Doskanale używał parafrazy, a moje potrzeby były dokładnie doprecyzowane łącznie z wyjaśnieniem powodu zadawania pytań. Konsultant zadawał pytania otwarte i w mojej opinii doskonale sobie poradził ze starym handlowcem ^^. O propozycjach Getin Banku, mówił językiem korzyści, nawiązywał do moich wcześniejszych wypowiedzi i starał się zamknąć sprzedaż również z dodatkowymi produktami. Myślę, że sprzedaż krzyżowa jest istotną pozycją w zadaniach tego konsultanta. Odnotowałem próbę zamknięcia sprzedaży i nie odczułem presji, co jest dużym plusem, gdyż agresywne zachowania sprzedażowe bardzo mnie zniechęcają. Uważam, że konsultant dobrze wytypował jakim jestem Klientem. Podczas rozmowy, godnym uwagi wydał się fakt, iż Klient, który był obsługiwany obok, informację o swoim saldzie zadłużenia dostał na karteczce - pełen profesjonalizm. Podczas tej wizyty, jedyną rzeczą, która budziła zastrzeżenia był brak zarządzania kolejką. Przy 3 stanowiskach obsługowych, warto zadbać o to, by rozładować największą zmorę bankowości - kolejki. Warto również popracować nad sposobami zamykania sprzedaży. Taki sposób obsługi zadecydował o moim wyborze Getin Banku, pomimo, iż pracuję w konkurencyjnym banku. Pozdrawiam