Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: WCHODZĄC DO SKLEPU FIRMOWEGO ERY PRZY KAŻDYM STANOWISKU (3 STANOWISKA) ZNAJDOWAŁ SIĘ KLIENT. PO OKOŁO 2 MINUTACH GDY ZWOLNIŁO SIĘ JEDNO Z NICH PODESZŁA DO MNIE KONSULTANTKA WITAJĄC MNIE Z UŚMIECHEM I PYTAJĄC W CZYM MOŻE POMÓC. NASTĘPNIE ZAPROSIŁA MNIE DO SWOJEGO STANOWISKA. PRAWDOPODOBNIE JEJ ZADANIEM BYŁO PRZEDSTAWIĆ OFERTĘ LUB WYJASNIĆ WĄTPLIWOŚCI I PRZEKAZAĆ KLIENTA DO DORADCY KTÓRY OSTATECZNIE ZAŁATWI SPRAWĘ. TAK TEŻ UCZYNIŁA. PO OKOŁO 5 MINUTOWYM OCZEKIWANIU NA ZWOLNIENIE SIĘ KOLEJNEGO DORADCY ZOSTAŁEM SKIEROWANY DO STANOWISKA OBSŁUGI. DORADCZYNI PRZYWITAŁA MNIE ZAPYTAŁA W CZYM MOŻE POMÓC, POPROSIŁA O PRZYGOTOWANIE DOW. OS. ORAZ UZYSKUJĄC ODE MNIE INFORMACJĘ IŻ JESTEM KLIENTEM ERY POPROSIŁA O NUMER TEL. MÓJ ZAKUP STARTERA DO INTERNETU ZOSTAŁ ZAŁATWIONY PROFESJONALNIE I SZYBKO. ZAJĘŁO TO MAX 15 MIN. DORADCA WYJAŚNIŁ MI WSZYSTKIE MOJE WĄTPLIWOŚCI ZAPROPONOWAŁ USŁUGI DODATKOWE. PO PODPISANIU UMOWY PODZIĘKOWAŁA I ZAPROSIŁA PONOWNIE. MIŁA I FACHOWA OBSŁUGA.