Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Podczas poszukiwań nowego banku, w którym chciałbym się obsługiwać, postanowiłem dowiedzieć się nieco o Multi Banku. Po odnalezieniu numeru info lini, wykonałem telefon. Niestety, złożoność i mnogość wyborów działów i poddziałów, zmusiała mnie do instynktownego wciskania "0" z nadzieją, iż zostanę z automatu połączony z konsultantem. Udało się. Moje zapytanie dotyczyło możłiwości przeniesienia limitu kredytowego w rachunku osobistym oraz karty kredytowej. Miła Pani odpowiedziała, iż jest takowa, natomiast dokładne szczegóły odnośnie dokumentów i procedury, wyraźnie zaniepokojiły konsultantkę. Podstawowe pytania powodowały przepraszanie mnie oraz niekończącę się podziękowania za oczekwianie. Rozumiem, iż każdy ma prawo się uczyć i ze zrozumieniem czekałem. Informacje jakie uzyskałem dotyczące dokumentów były następujące: - 3 miesięczne wyciągi - dowód osobisty, Przy kolejnym pytaniu o wysokość limitu jaki można przenieść, usłyszałem ponowne przeprosiny, gdyż Pani musi ustalić to, by nie przekazać mi błędnych informacji. Nie zdziwiło mnie to. Natomiast, przerażający, przeszywający dzwięk wcisniętego i zablokowanego klawisza, sprawił, iż poddałęm się i postanowiłem ponowić próbę kontaktu - może trafiłem na nowicjusza. Powtórzona czynność wciskania "0" - tym razem Konsultant i moje pytanie o przeniesienie limitu. Informacje jakie uzyskałem: - "Zapraszam Pana do najbliższego oddziału po szczegóły, wszystkiego dowiem się na miejscu" - Przecież chyba dzwonię na info linię by zaoszczędzić czas? Kolejna informacja: - wyciągi za 6 miesięcy - dowód osobisty - zaświadczenie o zarobkach Podsumowując: Nie zdażyło mi się jeszcze, bym został tak bardzo zdezorientowany. Przerażający jest dla mnie fakt braku podstawowej wiedzy u telemarketera. Skoro Bank nie potrafi przeszkolić swojego personelu w zakresie podstawowych produktów, to jak mam powierzyć mu swoje środki, lub kredyt? Niestety muszę wystawić surową ocenę. Liczę, iż warunki panującę na rynku sprawiam, iż Multi Bank poważnie potraktuje sprawę telemarketingu i info linii i zastosuje zmiany - na pewno sprawdzę. Pozdrawiam