Opinia użytkownika: Martyna_107
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Czekałam w kolejce do kasy kiedy to pojawił się problem ponieważ kobieta stojąca przede mną koniecznie chciała dokonać zakupy kulek do kąpieli, niestety nie było na nich kodu. Nim kasjerowi udało sie skontaktować z kimkolwiek z obsługi i wzywana osoba zjawiła sie przy stoisku minęlo 7 minut, nasępnie dwa razy tyle trwalo znalezienie przez pracownikow odpowiedniego kodu, naklejenie go i przyniesienie go do kasy, w tym czasie powinni przynajmniej otworzyć kolejną kasę ponieważ zrobiła się znaczna kolejka, oczywiście nikt tego nie zrobił a przez caly czas czekania kasjer nie szczędził nam żenujących żartów i komentarzy w stylu " chyba poszla produkować te kody". Poza tym identyfikator kasjera byl mało czytelny gdyż nazwisko było zasłonięte przez kołnierz. Po 15 minutach doczekaliśmy sie "szczęśliwej" sprzedaży kulek do kąpieli jednak nikt z perdonelu nie czuł sie zobowiązany przeprosić za utrudnienia i stratę czasu klientów.