Opinia użytkownika: Anna_1585
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Dokonywałam zakupu pralki w systemie ratalnym. Miałam kilka wątpliwości związanych z informacjami zawartymi w umowie z instytucją finansującą zakup. Sprzedawca nie potrafił wyjaśnić tych zapisów. Mówił,że nie może skontaktować się z tą instytucją. W czasie załatwiana tych formalności stałam, mimo że było miejsce do obsługiwania tego typu spraw. Z czasem sprzedawca wyraźnie się denerwował (podniósł głos, gestykulował był pobudzony) na samym końcu stwierdził "no czego tu pani nie rozumie?" i odniósł się do kwot, odsetek, mimo, że nie było to związane z moimi obawami i pytaniami. Powiedziałam mu o tym wprost zdecydowanym tonem. Po takiej reakcji sprzedawcy kierownik sprzedawców wtrącił się i dokończył obsługę. Stracili klienta i wielu innych. Całe zdarzenie trwało ok 40 min.