Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: COMPENSA
Treść opinii: Do Compensy udałam się z dosyć nietypową sprawą. Przy wejściu powitał mnie starszy Pan i kazał iść wgłąb pomieszczenia i tam czekać na wolnego agenta. Weszłam do środka i usiadłam przy stoliku. W pomieszczeniu było ciepło, ładnie pachniało i było czysto. Nie było wielu petentów. Za chwilkę podeszła do mnie pani i zaprosiła do swego stolika. Gdy zaczęłam tłumaczyć jej powód swego przyjścia najpierw lekko się zdenerwowała, gdyż ponoć spotkała się z taką sprawą po raz pierwszy. Następnie udała się do stolika obok skonsultować się. Pan, który po chwili przyszedł juz wiedział co ma robić. Zaraz zaczął dzwonić do osoby, która ubezpieczała mi samochód, prosił o faksy dowodu rejestracyjnego. Następnie wytłumaczył mnie i pani, która się mną zajmowała o co chodzi i jak można to rozwiązać. Na szczęście pani bardzo szybko wiedział już o co chodzi i wszystko dalej poszło sprawnie. Dowiedziałam się co mam dalej zrobić, dostałam wszystkie potrzebne mi dokumenty. Pan mile się uśmiechała, żartowała, przepraszała mnie za swoja niekompetencję początkową. Na koniec zostałam mile pożegnana i pani życzyła mi miłego dnia. W sumie wizyta w Compensie zajęła mi ok 30 minut,uważam że to nie jest długo.