Opinia użytkownika: Maja_37
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Miałam problem z modemem z Iplusa, nagle przestał działać.Poszliśmy więc z mężem zgłosić reklamację. Odesłano nas do punktu obsługi klienta i reklamacji.Tam trzeba było sporo poczekać na Pana z obsługi , który był bardzo zajęty i nie zauważył, że ma klientów.Reklamację przyjął i poinformował , że potrwa około 14 dni i że będzie dzwonił, jakby była wcześniej rozpatrzona.Oczywiście nie zadzwonił , minął termin reklamacji ,ale oczywiście nikt nic nie wiedział a zastępczego modemu nie otrzymaliśmy , bo nigdzie nie było.Zatem po prawie miesiącu oczekiwania , bez internetu w dalszym ciągu przypominaliśmy się obsłudze salonu-niestety bez rezultatu. W alszym ciągu nic nie było wiadomo.Dopiero po około dwóch miesiącach zwrócono nam wymieniony modem, ale oczywiście na tym nie koniec kłopotów.Pan przyjmujący reklamację zapomniał wyjąć z niego naszą kartę sim i karta zaginęła , musieliśmy więc w dalszym ciągu oczekiwać tym razem na kartę.Kiedy w końcu otrzymaliśmy pełny modem z kartą , kłopoty na szczęście się skończyły.Zgłosiliśmy kolejną reklamację i otrzymaliśmy zwrot kosztów użytkowania, które trzeba było przez dwa miesiące pokrywać pomimo braku internetu. Na tym skończyła sie nasza przygoda z Plusem , szkoda tylko ,że kosztowała dużo nerwów i straconej pracy przez brak internetu.