Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W oddziale placówki PZU chciałem doubezbieczyć samochód. Pracownik obsługujący mnie wydawał się byc kompetentny i zaznajomiony z obecnymi ofertami ubezpieczeń komunikacyjnych. Jednakże problem zaczął się kiedy zacząłem zadawać pytania. Pan nie był w stanie odpowiedzieć na pytania odnośnie oferty Assistance. Pozostawił mnie w niewiedzy, nie podejmując próby odnalezienia odpowiedzi, konsultacji z innym pracownikiem. Rozmowa z Panem zajęła przeszło 30 min nie skutkując podpisaniem umowy. Pracownik nie starał się nawet wyjaśnić zawikłanych zagadnień, traktował mnie jak osobę, która powinna znać niuanse ubezpieczycieli. Cała wizyta wygładała tak jakby PZU nie miało stworzonego programu profesjonalnej obsługi Klienta. Na uwagę zasługuje schludny ubiór pracowników, dobre oznaczenia stanowisk, miła atmosfera pomieszczeń.