Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Restauracja Przystań

Treść opinii: Pani manager, która przyjmowała rezerwację na stolik dla grupy 10 osób, w trakcie rozmowy telefonicznej (z prośbą o rozszerzenie rezerwacji), zapytała czy jestem studentką, po czym oznajmiła, że "rezerwacji na piwo i paluszki lokal nie przyjmuje". Przyznam szczerze, że to stwierdzenie zwaliło mnie z nóg i nie wiedziałam co powiedzieć. Ostatecznie pani zapytała czy podam swój adres @ (!), aby mogła przesłać skróconą wersję menu! Mało tego! Tydzień później, obsługa lokalu skłamała, że kuchania już nie działa (choć w rzeczywistości było jeszcze ponad 20 minut do jej zamknięcia). Ostatecznie, Pani Jolanta Kwaśniewska z córką, które odwiedziły lokal prywatnie - wypiły herbatę... Co za koszmar. Straciłam dobra opinię o tym lokalu, choć jedzenie wyśmienite! Jednak tego typu zachowania... nie przystoją Przystani :/ Powyższe zdarzenia zostały zgłoszone właścicielce lokalu, jednak wyciągnięte konsekwencje mnie nie interesują. Wybieram konkurencję.