Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Podczas zakupów spożywczych w hipermarkecie Carrefour w Plazie postanowiłem wcielić się w rolę Tajemniczego Klienta i zaobserwować całe otoczenie hipermarketu. Wiedza i kompetencje pracowników (dwóch), z którymi miałem do czynienia były na wysokim poziomie, jeżeli czegoś nie wiedzieli, zdobyli tę wiedzę i ją przekazali (nie było problemu dla osoby ustawiającej towary na półkach spytanie się innej o ceną produktu). W stosunku do mnie zachowanie personelu nie budziło zastrzeżeń, jednak gdy (po odejściu z kasy) jednej z klientek pękła siatka (ta wydawana przez Carrefour) i wylał się sok, została ona "na lodzie". Dopiero po ok 2 minutach ktoś poprosił o pomoc panią sprzątającą (zauważyłem, że jedna z kasjerek już wcześniej widziała co się stało). Co do kwestii organizacji hipermarketu, jak i oferty nie mam zastrzeżeń.