Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Sporadycznie wprawdzie, ale czasami zaglądam do McDonals’s. Przed kasami nie ma prawie kolejek. Pracownicy energicznie realizują zamówienia. Moją uwagę zwracają dwie nowe kanapki wyróżnione w menu. Pytam się sprzedawcy o składniki kanapki ,, Kurczak Italiano,, Z tym że używam sformułowania z czym jest ta nowa kanapka z kurczakiem po włosku. Na to mi sprzedawca dość burkliwie odpowiada że czegoś takiego w ofercie nie ma i jeżeli już to jest ,,kurczak Italiano,, lub wołowina po francusku. W porządku, ustaliłyśmy jak to się nazywa a teraz czekam na składniki owej kanapki. Tu pracownik zacinając się mówi że jest z mięsem, kurczakiem, musztardą i bułką posypaną ziołami. Dopytuję się czy musztarda jest łagodna czy ostra, na co Pracownik, że raczej łagodna, bo ostra to jest w innej kanapce. Reguluję należność poczym dziewczyna odwraca się i podchodzi do regału z produktami. Wracam do mnie i informuje że kanapka będzie za około ,,minutkę,,. Gdy już ją dostaję zabieram ją z tacy i opuszczam restaurację. Mała prowokacja z mojej strony, w postaci nie dokładnego nazwania produktu(spolszczenia nazwy), pokazuje brak taktu sprzedawcy. Oczekiwała bym delikatniejszego naprowadzenia chociażby dopytania się ,,czy chodzi Pani o taką a taką kanapkę,, a nie oburzonego ,,nie ma czegoś takiego w ofercie,, ….”Pracownik nie potrafił precyzyjnie powiedzieć co się składa na kanapkę, nie zachęcił do zakupu mówiąc że jest smaczna, nowa, oryginalna etc…. Nie zaproponował zakupu napoju czy deseru. Ogólnie był mało sympatyczny i ponury. Nie uśmiechał się i nie życzliwie mnie obsłużył.