Opinia użytkownika: J_aneczka
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Teren stacji jest utrzymany w czystości. Było kilka samochodów, zarówno tankujących jak również samochodów ciężarowych stojących na postoju. Na zewnątrz był obecny pracownik, który służył pomocą dla tankujących. Ubrany w firmowy strój. Wyglądał bardzo profesjonalnie. Gdy podjechałam pod dystrybutor bardzo szybko znalazł się koło mnie i zaproponował pomoc. Nieskorzystałam z jego pomocy, więc oddalił się by poprawić 'pistolety' przy sąsiednim dystrybutorze. Wewnątrz było kilklu klientów. Była czynna jedna kasa. Nie musiałam stać w kolejce, ponieważ podeszłam pierwsza. Ekspedientka uprzejmie mnie przywitała i zapytała czy posiadam kartę na punkty. Zapytała czy płacę za paliwo z dystrybutora 4, potwierdziłam. Wyraźnie powiedziała kwotę do zapłaty. Podziękowała za wizytę i zaprosiła do ponownych odwiedzin. Miała na sobie firmowy strój. Wyglądała czysto i schludnie. Była bardzo miła, uśmiechnięta i przyjazna. Jej stanowisko pracy było czyste, nie zauważyłam żadnych papierków czy starych paragonów. Na hali wszystkie produkty były w bardzo dostępny sposób ułożone. Każdy klient ma możliwość obejrzeć każdy produkt i spokojnie podjąć decyzję o zakupie. Pracownicy nie "atakują" klienta z chęcią pomocy, ale pozostają w kontakcie wzrokowym i w razie potrzeby szybko pojawiają się obok. Pomimo wczesnej pory każdy obecny pracownik był uśmiechnięty.