Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: INTERSPORT
Treść opinii: Udałem się dzisiejszego dnia do sklepu Intersport w Gdańsku. Cel: zakup czepka pływackiego. Sklep sporych rozmiarów. Asortyment produktów bogaty. Działy logicznie uporządkowane w sklepie na działy wg sportów oraz cały sklep na cześć zimową i letnią. Czysto, schludnie atmosfera spokojna sprzyjająca zakupom i rozglądaniu się za wymarzonym produktem. Pierwsze wrażenie: Punkt sprzedaży duży, lecz cały personel w paczce aby było raźniej przy kasach. Pokręciłem się trochę po różnych działach – personel niewzruszony nadal zajmował się swymi sprawami – dają dużo swobody – obsługa nie jest nachalna. Może to taka taktyka – a może po prostu nie chciało się nikomu podejść. Sam podszedłem i zacząłem rozmowę na temat produktu, który chciałbym zakupić. Od tego momentu złe pierwsze wrażenie minęło. Pani uśmiechnięta, bardzo miła, chętnie pokazywała najróżniejsze czepki pływackie. Nie widziała problemu by je wyjmować opakowań porównywać – mimo, dłuższego wertowania produktów nie odczułem presji. Zakupiłem czepek zaproponowany przez Panią – bo jej argumenty sprzedażowe przekonały mnie. Przy kasie zostałem zaproszony do zarejestrowania się w Internecie do klubu aktywnych – co wiąże się z różnymi promocjami. Po powrocie do domu zarejestrowałem się. Tak jak byłem o tym poinformowany na Powitanie otrzymałem Bom wartości 20 zł do wydrukowania oraz wykorzystania w każdym sklepie na dowolny produkt w sieci. Na skorzystanie z bomu mam termin do 22.01.2009 na pewno do tego czasu będę robił tam zakupu . Ogólnie obsługę oceniam pozytywnie – ponieważ zostałem profesjonalnie poinformowany zarówno o interesujących mnie produktach jak i aktualnych promocjach z których mogę skorzystać. Trochę sprzedawcy powinni bardziej wychodzić z inicjatywą do klienta, bądź przynajmniej sprawiać wrażenie bardziej otwartych na rozmowę z gośćmi sklepu, niż między sobą.