Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BATYCKI
Treść opinii: Firam BATYCKI oferuje m.in torebki damskie pozycjonowane w grupie cenowej up-market. jednym z problemów stojących przed firmą jest więc metoda dotarcia do grupy docelowej. Jednym ze sposóbów jaki wybrała ostatnio firma jest marketing ososbisty (m.in właściciela) skierowany do osób spotykajacych się w ramch izb gospodarczych i różnych grup snobstycznych. Zapewnia to 100% doarcie do grupy docelowej. Nastęnie, korzystając z pozyskanych kart wizytowyh, służby marketngowe prowadzą jednoczesną akcję mailingową, telefonczną oraz wysyłają zaproszenia pocztą tradycyjną. Celem akcji jest zaprosznie na imprezę poświęconą wprwadzneiu nowego produktu (nowej linii) na rynek. Obserwujac działania firmy oceniam, że jest to bardzo efektywny a jednocześnie elegancki sposób, zapewniajacy z jednej strony efektywne dotarcie do grupy docelowej za z drugiej właściwe budowanie wizerunku firmy.