Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Dzisiaj robiłam w tym sklepie zakupy. Ni eprzepadam za tym konkretnym sklepem ale z braku czasu poszlam własnie tam i jak zwykle zawiodłam sie na obsłudze. Po pierwsze wszystkie alejki zajęte są przez ni e rozpakowany towar Co jest w tym sklepie nagminne. Trudno jest przejechac wózkiem. Po drugie pani w kasie chyba siedziała tam pierwszy dzień i pierwsza godzinę. (dodam ,że czynna byla tylko jedna kasa z kilku bodajże jest ich 6 ) bardzo wolno skanowała kody kreskowe, nie bardzo wiedziała co to za owoc( chodzi o granat i avokado)) - to osoba przede mną ( pani upierała się ze musi wezac pomoc - co tez zrobiła). Kiedy skanował moje zakupy tez nie bardzo wierzyła w to co mówię na temat rodzaju bułek jakie kupuje:(. Następnie miala problem z kodem parówek, były dwa wiec juz był problem. Kolejny raz wezwała pomoc. ponieważ płaciła bonami toarowymi wiec znów był problem. Został po raz kolejny wezwana pomoc. Ale ku mojemu zdziwieniu i zdziwieniu zniecierpliwionej kolejki pan, który przyszedł też nie potrafil pomóc, zawolany zostął następny pracownik, któremu tez nie wyszło wprowadzanie bonów. Dopiero trzecia wezwana osoba poradzila sobie z tym zadaniem. Odkad pamiętam w sklepie tym ciezko jest sie doprosić o pomoc kogokolwiek w znalezieniu towaru.