Opinia użytkownika: Optymistka
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Jestem związana z POLSATEM CYFROWYM już 4lata i w końcu postanowiłam zakończyć tę przygodę. Rok po zakończeniu umowy przyszedł aneks o jej przedłużenie. Jak zawsze zaczęłam porównywać ofertę innych platform cyfrowych. Na moje nieszczęście w tym okresie zepsuł się wykupiony na początku umowy dekoder ECHOSTAR- jeden z pierwszych modeli dost.w POLSACIE. Wytrzymał 3lata- nieźle . To jeden z nielicznych modeli gdzie kanały ustawia się według własnych preferencji, w innych kolejność narzuca POLSAT. Przykładowo TVP1 jest na 5 a POLONIA na 98:) Zadzwoniłam na nr infolinii gdzie powiadomiono mnie że nowy dekoder dostanę jedynie jeśli podpisze aneks. Wybrałam się więc do najbliższego punktu obsługi po zamiennik i tam poinformowano mnie że naprawę dekodera muszę pokryć z własnych środków a zamiennego i tak nie dostanę. Czyli miałam dalej opłacać abonament i nie odbierać sygnału do czasu naprawy i odesłania dekodera z GDAŃSKA bo tam mieści się JEDYNY serwis tego sprzętu w Polsce:) Przyduszona do ściany postanowiłam przedłużyć umowę a tym samym otrzymać inny dekoder. Okazało się że jak zwykle stałego klienta traktuje się gorzej niż potencjalnego. W grę wchodził jedynie wykup na własność i możliwość powtórzenia scenariusza ze starym modelem i Gdańskiem itp podczas gdy nowi klienci wypożyczają dekoder za ZŁOTÓWKĘ i otrzymują 3m-ce bez opłat na DOBRY początek współpracy. Te 6m-cy w reklamie to ściema- dotyczy braku opłat ale za dodatkowe pakiety a nie zwolnienie z abonamentu. Nie pozostało mi nic innego jak naprawić ECHOSTARa w pobliskim serwisie sprzętu RTV a POLSATOWI wysłać wypowiedzenie- niestety 3 miesięczne. Oferta +4 Obsługa klienta -3 Informowanie klienta o zmianach, regulamin, opłaty -5