Opinia użytkownika: Damian_162
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: wchodzę do banku:) do kas stoi 12 osób 2 kasy czynne. Spokojnie czekam, nagle jedna z pań na kasie wychodzi na zaplecze i zniknęła na około 5 min:( potem po powrocie rozmowa ze współpracownikiem a kolejka się nie zmniejsza i ludzie zaczynają się denerwować. Przy jednej kasie młoda szybko obsługująca osoba przy drugiej Starsza Pani która wchodzi w życiowe rozmowy z klientami co wydłuża czas obsługi i to znacznie! sam ubiór pracowników ok , podejście do klientów ok , ale szybkość obsługi pozostawia wiele do życzenia i najbardziej właśnie rażące są rozmowy z klientami o życiu! W sumie uważam że obsługa 12 osób przez 2 kasjerki powinno trwać nie dłużej niż 10 min a czekałem około 20 minut. wielokrotnie chodzę do tego banku i jest zawsze podobnie. Co do fachowości odnośnie innych spraw bankowych obsługa jest dobrze wyszkolona maja odpowiednią wiedzę jak się pytałem o kredyty czy inne rzeczy.