Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Inmedio
Treść opinii: Po obejrzeniu reklamy w telewizji firmy oferującej karty Maestro zdecydowałem się na zamianę paragonów potwierdzających płatność kartą Maestro na buziaki. Nagrody te można wymieniać między innymi w sieci Inmedio. W związku z powyższym poszedłem do najbliższego punkty tej firmy aby odebrać maskotki. Po wejściu do sklepu można było zauważyć jednego klienta i jedną pracownicę. Pracownica nie powitała mnie jak wchodziłem do sklepu. Po poinformowaniu o chęci zamiany paragonów na buziaki, pracownica wręczyła mi druk do wypełnienia. W dtuku tym należało zaznaczyć, jakie maskotki się chce, więc zaytałem się jakie są najbardziej popularne. Pracownica z niechęcią odpowiedziła, że nie wie i pokazała mi tylko 3 rodzaje. Widząc, że pracownica jest w nie sosie wybrałem 2 rodzaje i jak najszybciej opuściłem sklep. Takie podejście do klienta nie zaowocuje pozytywną opinią w stosunku do pracownicy. Mam nadzieję, że kiedyś może zmieni ta pracownica podejście do klientów.