Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Podczas wyboru kawy zapytałem Panią układającą towar czy jest kawa rozpuszczalna nie w słoiku. Otrzymałem odpowiedź "To co widać". Nie była to informacja odpowiadająca na moje pytanie. Dalej nie wiedziałęm czy jest (może w magazynie). Mam prawo nie wiedzieć. Pani zajęta układaniem towaru znikneła w magazynie. Zmuszony do wyboru kawy w słoiku ustawiłem się w kolejce. W sklepie są 2 kasy lecz tylko jedna działa. Kolejka jest spora z uwagi na godziny szczytu a druga kasa zamknięta. Odniosłem wrażenie że nie przejmują się kolejką. Niesmak pozostał. Może to wina braku personelu. Wniosek ten bierze się z tąd że oprócz sporej kolejki, brakowało koszyków dla klientów których nie miał kto ułożyć a klienci musieli sami ich szukac po sklepie. W sklepie panował chaos.