Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Poszłam do banku wpłacić na swój rachunek pieniądze. Gdy weszłam do oddziału pracownik- mężczyzna wstał za biurka przywitał się i zapytał się w czym może mi pomóc. Powiedziałam z jaką sprawą przychodzę, a on wówczas wskazał gestem ręki jej lokalizację. Była tuż za moimi plecami, na prawo od wejścia. Przy stanowisku siedziała kobieta wieku około 30 kilku lat o bardzo jasnych włosach spiętych z tyłu. Całość fryzury dopełniała prosta, długa grzywka i luźne pasma po bokach. Ubrana była w białą bawełnianą bluzkę z okrągłym dekoltem a na nią nałożony miała czarny żakiet, z trudem zapięty na jeden guzik i który sprawiał wrażenie zdecydowanie za ciasnego. Moją uwagę zwrócił także zegarek o dużej okrągłej tarczy, wysadzany na około cyrkoniami, na pasku imitującym wężową skórę. Dopełnieniem całości były kolczyki, również świecące, z cyrkoniami oraz bordowa apaszka. Kasjerka nie miała przypiętego identyfikatora, który najprawdopodobniej leżał odłożony z boku na szafce. Sam proces wpłaty przebiegł praktycznie bez problemowo, aczkolwiek wolno, ponieważ jak mi wyjaśniono system dziś wyjątkowo opornie działa. Według procedury Pracownik poprosił mnie o dowód osobisty, podpis na elektronicznym ekranie i zapytał się czy życzę sobie potwierdzenie wpłaty. Sama placówka też prezentuje się nie naganie, choć jest raczej mała. Wchodzimy do niej poprzez wspólny hol. Na pierwszych drzwiach nie ma żadnej informacji odnośnie Alior Banku oprócz prostokątnego banera na górze który ,,ciągiem ,,oplata budynek również od bocznej ulicy, gdzie witryny są oklejone folią z reklamą banku. Sprawia to, że możemy w pierwszej chwili nie wiedzieć jak do banku się dostać. Być może warto postawić step reklamowy przed głównym wejściem ażeby ułatwić proste trafienie do niego. Sam bankomat Euronet po lewej stronie przy wspólnych pierwszych drzwiach nie jest jednoznaczny z tym, że tędy się do banku wchodzi. Duży minus za niedostępność placówki dla osób niepełnosprawnych czy mam z wózkami. Co prawda jest z boku podjazd, ale nie ma on żadnej asekuracyjnej barierki. Dodatkowo sprawę mogą skomplikować prawostronnie otwierające się drzwi. Jako podsumowanie dzisiejszej wizyty mogła bym stwierdzić- nie jest źle. Personel miły i kompetentny, kolejek brak(nie było notabene innych klientów), placówka czysta i jasna. Powinna być przynajmniej o godzinę dłużej otwarta(obecnie czynna jest od 9.00 do 17.00 /poniedziałek-piątek)