Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: ALINA_32

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: W PZU POJAWIŁAM SIĘ W CELU PRZEDŁUŻENIA POLISY W ZAKRESIE UBEZPIECZEN PRACOWNICZYCH,JEZELI CHODZI O WIEDZE OSOBY KTÓRA MNIE OBSLUGIWAŁA TO OTRZYMAŁAM RZETELNE INFORMACJE, DOKLADNIE WYJASNILA MI MOJE WATPLIWOSCI, JASNO I RZECZOWO ODPWIEDZIAŁA NA ZADANE PYTANIA, STOSOWAŁA SŁOWNICTWO ZROZUMIAŁE DLA MNIE, WZKAZAŁA RÓŻNICE W POLISACH, WSKAZUJĄC ROZWIAZANIA KTORE BYŁY DLA MNIE ODPOWIEDNIE - TAKZE W TEJ MATERII WYSTAWIAM NAJWYZSZA OCENE PONIEWAZ JESTEM BARDZO ZADOWOLONA, PKT 2 WYGLĄD PERSONELU O ZACHOWANIE- OCENIAM DUZO NIŻSZEJ PONIEWAŻ, GDY WESZŁAM DO ODDZIAŁU NIESTETY NIE ZOSTAŁAM ZAUWAŻONA PRZEZ ŻADNEGO PRACOWNIKA, NIKT NIE ZAPYTAŁ MNIE CZY MOZE MI W CZYMŚ POMÓC MIMO ZE 3 OSOBY SIEDZIAŁY PRZY BIURU NIE MAJAC KLIENTA PRZED SOBĄ,POZOSTALI PRACOWNICY MIELI W TYM CZASIE KLIENTOW, USIADAŁAM WIEC NA BOCZNYCH KSZESŁACH CIEKAWA ZACHOWANIA PERSONELU... I NIE DOCZEKAŁAM SIE ZADNEJ REAKCJI PODESZLAM WIEC I ZAPYTAŁAM CZY MOGE ZAJAC CHWILE- Z PUNKTU WIDZENIA KLIENTA, A ZWŁASZCZA SPZREDAWCY SYTUACJA JEST NIEDOPUSZCZALNA NIE POWINNA MIEC MIEJSCA, POZA TYM OBSŁUGA MIŁA, WYGLĄD PERSONELU- ZACHOWANA KOLORYSTYKA I UBIÓR SŁUŻBOWY, ACZKOLWIEK W ZAKRESIE WYGLĄDU, ESTETYKI WŁOSÓW MIAŁAMBYM TU NIECO DO ZARZUCENIA W TEMACIE ŚWIEŻOŚCI, PKT 3 OFERTA CZYTELNA, WACHLARZ PRODUKTÓW SZEROKI, CHOĆ NIE OBEJMUJĄCY CAŁOŚCI MOICH POTRZEB, MINUSEM JEST KWESTIA UBEZPIECZENIA SIE OD POTRZEB ZDROWOTNYCH CO ABY UCZYNIC TRZEBA WYBRAC SIĘ DO GŁOWNEJ SIEDZIBY PZU ZA CO OBNIZONA OCENA DO +4, ZA NIEDOGODNOŚCI ZAŁATWIENIA SPRAWY W 2 RÓŻNYCH MIEJSCACH PKT 4 ORGANIZACJA I CZAS OBSŁUGI OCENA NIŻSZA, CZAS OBSŁUGI OCENIAM BARDZO DOBRZE OD MOMENTU GDY PRACOWNIK POŚWIECIŁ MI SWOJ CZAS, OCENA OBNIZAM ZA BRAK ZAINTERESOWANIA KLIENTEM, CO WPŁYWA NA PŁYNNY RUCH W PLACOWCE, BRAK UMIEJETNOŚCI ZORGANIZOWANIA OBSŁUGI PKT5 WYGLĄD MIEJSCA OBSŁUGI W MIARE ZADAWALAJACY, ZMIENIŁAM BYŁ WIELKOŚĆ POMIESZCZENIA DO OBSŁUGI KLIENTA, JEST DOŚC MAŁE, PRAKUJE WYDZIELONEGO MIEJSCA NA POCZEKALNIE , GDYZ KSZESŁA PRZY LINII OBSŁUGI KLIENTA (GDZIE MOZNA AKTUALNIE POCZEKAC NA SWOJA KOLEJKE) POWODUJĄ BRAK PRYWATNOŚCI KLIENTOWI KTORY JEST OBSŁUGIWANY