Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Na początku miesiąca poszłam do Polbanku aby założyć nowe konto,z ktorego są darmowe przelewy zewnętrzne. Jak zwykle zastalam porzadek na biorkach pracownikow i mile usmiechy powitania gdy weszlam do placowki. Jednak na samym poczatku uderzylo mnie to, ze jest duza kolejka, przy czterech stanowiskach siedzialy pracownice, jednak klientow obslugiwaly tylko dwie, to spowodowalo ze utworzyla sie dosc dluga kolejka. Czekalam dosc dlugo bo prawie 30 minut. Zostalam obsluzona szybko i bez problemow, po mniej wiecej 40 minutach wyszlam z placowki z nowym kontem. Jednak gdy chcialam sie zalogowac na nowym koncie okazalo sie, ze to nie takie proste. Najpierw musze zainstalowac konkretny program,a i to nie gwarantuje ze bede sie mogla swobodnie logowac na nowym koncie i dokonywac przelewow przez internet. Gdy zadzwonilam do placowki zeby uzyskac informacje o tym co zrobic dokladnie zeby moc robic przelewy,pracownica banku oznajmila mi (ta sama, ktora zakladala nowe konto) ze nie ma pojecia jak sie logowac i jak dokonywac przelewow. Moja ocena jest spowodowana tym, ze chociaz pracownice kazdego klienta witaly cieplym usmiechem i slowem "Dzien dobry",na stolikach mialy porzadek i lad panowal w calej placowce,to nie zrobily nic aby zmniejszyc czas oczekiwania klientow na obsluzenie. Poza tym nie powiadomiono mnie ze nie oplaca sie zakladac dodatkowego konta, z ktorego i tak nie mozna korzystac, poniewaz nikt nie wie jak sie go obsluguje przez internet.