Opinia użytkownika: Katarzyna_1289
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Otóż tego dnia poszukiwałam pieca ZIBRO i paneli podłogowych. Zapytałam dwóch mężczyzn z obsługi,którzy w danej chwili nie byli niczym zajęci (tzn. nie obsługiwali innych klientów, nic nie pisali, nie nosili), o to gdzie mogę znaleźć piecyk . Panowie wskazali mi miejsce, po czym okazało się , że źle mnie skierowali (powiedzieli , że przy samych wannach są wszystkie piece) - obsługa nie była wogóle zorientowana, a co bardziej zadziwiające, Panowie stali bardzo blisko półek na których później znalazłam [poszukiwany towar (po jakieś 5 min). Ponadto w tak dużym markecie budowlanym powinno być więcej obsługi, przyanjmniej w dziale z podłogami, gdzie : 1 pan zajmuje sie wykrajaniem blatów, płyt itd, inny Pan jeździ na wózku, a jeszcze inny stoi w informacji w tym sektorze i udziela informacji niezliczonej liczbie klientów. W kolejce stało przy najmniej 10 osób, a ja potrzebowałam szybkiej porady - niestety jej nie otrzymałam, ponieważ wszyscy z obsługi w danej chwili byli zajęci i tym sposobem wyszłam z marketu budowlanego bez pieca i bez podłogi. Czas, który tam spędziłam oceniam na jakieś 30 min, w trakcie którego sama musiała znaleźć piec i a przez jakieś 15 min szukać pracowników, którzy będą umieli mi pomóc, doradzić, coś sięgną. asortyment bogaty, jednakże cena wygórowana - bardzo drogie gadżety do łazienek np. większość mydelniczek była w cenie powyżej 30 PLN, kosze na bieliznę również b.drogie