Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Około dwa tygodnie temu zgłosiłam obserwacje o bardzo nieuprzejmym i nieprofesjonalnym zachowaniu pracowników Kaufland. Sprawa dotyczyła promocji, polegającej na zwracaniu każdemu klientowi, który czeka w kolejce do kasy dłużej niż 5 minut, 5 złotych. Pracownicy sklepu odmówili mi wypłaty 5 złotych, ponieważ uznali, że wprawdzie stałam w kolejce, ale nic mi się nie należy, ponieważ generalnie nie było kolejek na sklepie. Napisałam o tej sprawie do działu reklamacji w firmie Kaufland. Bardzo szybko dostałam bardzo miły e-mail z przeprosinami i informacją, że będzie na mnie w sklepie czekało 5 złotych i drobny upominek do odebrania w dogodnej dla mnie chwili. To naprawdę był bardzo miły gest ze strony firmy. Po kilku dniach, kiedy nie dostałam żadnego e-maila odnośnie odbierania 5 zł napisałam w tej sprawie ponownie. Również dostałam e-mail w odpowiedzi, w e-mailu byłą informacja, że mam sobie wydrukować e-mail od nich, zgłosić się z nim do sklepu, wyjaśnić sytuację i na dowód tego przedstawić wydruk. A jeżeli w sklepie robiliby mi problemy, mam zwrócić się ponownie do działu reklamacji. Z oferty nie skorzystałam, ponieważ nie mam zamiaru ponownie tłumaczyć się w tej sprawie przed bardzo niesympatycznymi pracownikami. I jeżeli dział reklamacji nie umie zorganizować prezentu w ramach przeprosin w jakiś mniej upokarzający dla klienta sposób to przykro mi, ale nie zamierzam korzystać z usług tej firmy.