Opinia użytkownika: Natalia_256
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W niedzielne popołudnie nie można w tym hipermarkecie oczekiwać jakiejkolwiek pomocy ze strony obsługi. Niemiłe nastawienie do klienta i odburkiwanie na podstawowe pytania o lokalizację danego produktu. Część obsługi w strojach sklepowych, część w prywatnych co również utrudnia znalezienie pomocy. Odsyłanie klienta do innego pracownika z uzasadnieniem "ja nie wiem, to nie mój dział" również zbyt dobrze nie świadczy o kompetencji personelu. Tempo wykonywanych przez nie czynności również pozostawia wiele do życzenia. Co do asortymentu, to wybór duży, ceny różne, jedne produkty mają dość wysokie ceny, inne atrakcyjnie niskie, nie da się jednoznacznie sklasyfikować. Jedyna rzecz zniechęcająca klienta, to lekki bałagan na półkach, np. kilka kubeczków jogurtów na dziale z napojami. Na sklepie ogólnie czysto, nie ma śmieci czy rozlanych bądź stłuczonych produktów, szokiem jedynie może być przebiegająca przez alejkę sklepową mysz. Ogólna ocena sklepu w tym dniu lekko negatywna.